16 червня 2010. Сьогодні свято
![]() |
16 червня 2010 Сьогодні відзначаємо кілька чудових історичних дат. |
Всі свята по місяцях >>>
Свята в червні >>>
Свята липня >>>
День корпорації
![]() |
16 червня 1903 року сталося одразу дві великі події, які перевернули американську економіку.
|
Цікаві факти про "Пепсі":
- Пепсі на своєму віку банкротилась двічі. У 1923 році через зростання цін на цукор, і ще раз, через вісім років.Крах Pepsi в 1923 році позбавив секретності формулу Пепсі-Коли. Для оформлення банкрутства Калебу Девісу Брэдему, творцеві напою і керівнику компанії, довелося не тільки представити у федеральний суд рецепт сиропу, але і підтвердити істинність цієї інформації під присягою. У цьому рецепті немає речовин, небезпечних для здоров'я, за винятком значної кількості цукру.
- Під час депресії 30-х років «PepsiCo» організувала успішну атаку на ринкові позиції «Кока-коли». Пепсі-кола почала продаватися в пляшках по 12 унцій по ціні 5 центів. Пляшка «Кока-Коли» обсягом 6 унцій також коштувала 5 центів. «Кока-кола» не могла випустити напій в іншій пляшці, так як торгові автомати брали монети по 5 центів, а у «Кока-коли» залишався запас в 1 млрд 6-унцевих пляшок.
Цікаві факти про Форді:
- Перший свій автомобіль сконструював у вільний від роботи час у 30 років (1893) за 10 років до заснування власної компанії.
- Після впровадження конвеєрного виробництва Генрі Форд вважав можливим впровадити на своєму підприємстві шестиденний робочий тиждень, тобто став людиною, яка «придумав» вихідний.
- В даний час головою ради директорів компанії «Форд Мотор Компані» є праправнук Генрі Форда - Вільям Клей Форд Молодший.
Вікіпедія: Форд, Генрі
Як провести цей день
Для дорослих - відмінний день для початку бізнесу та реєстрації своєї фірми або товарного знака. З дітьми в цей день можна провести заняття та ігри з економіки, розробити бізнес - план, придумати товарний знак і слоган.
Граємо в монополію. Найпростіша, але в той же час, в зрозумілій формі пояснює принцип економіки, гра для дітей і дорослих.
Гра. Розробляємо товарний знак (марку). Давайте придумаємо цікаву і запам'ятовується торговельну марку для свого улюбленого напою. В якості улюбленого напою підійде знайомий всім молочний коктейль або навіть просто молоко. Якщо у вас зібралися діти, можна провести конкурс. Спочатку діти малюють свій знак не показуючи один одному, потім все вибирає з представлених ескізів найцікавіший. Переможець отримує коктейль зі своєю емблемою на склянці.
![]() |
Придумуємо рекламні слогани. Велике значення в рекламних компаніях мають не тільки торгові знаки і логотипи, але і яскраві слогани. Навчіть свою дитину придумувати їх, а заодно і потренуйтеся самі.Рекламні слогани маленької непоказної іграшки "Тузи", з якою спить наш дитина. Спочатку, описуємо яка собачка "Тузя", продумуємо якості, придумуємо результат. Наш Тузя виявився приємним на дотик, ніжним, ласкавим. Оберігає сни, відганяє нічні кошмари, складає компанію. |
Ось що у нас в результаті вийшло:
Тузя - тільки хороші сни!
Тузя - нічний захисник.
Тузя - є на кого покластися.
Тузя - просто спи.
Втішає, заспокоює, заколисує. Тузя.
І пародії на відомі реклами:
Це не Туз, це Тузя.
Тузя, ти завжди думаєш про мене.
Тузя. Зроблений з любов'ю.
Насолоджуйся Тузей.
Тузя - немає проблем.
Тузя. Превосходи очікування.
Це веселий конкурс можна провести і на дорослій вечірці. У грі можна використовуючи "Чорний ящик", витягуючи звідти предмети, або заздалегідь продумати невеликі подарунки, які вручати тільки за самі яскраві і кумедні слогани.