Дитячі іграшки для кожного етапу розвитку малюка
![]() |
Поради батькам Точного визначення для поняття «дитячі іграшки» не існує ні в одній мові світу, оскільки це поняття дуже ємне, щоб описати його в двох словах |
Точного визначення для поняття «детские іграшки» не існує ні в одній мові світу, оскільки це поняття дуже ємне, щоб описати його в двох словах. Адже дитячі іграшки - це ті брязкальця, які висять над ліжечком маляти, і плюшевий ведмедик, з яким дитина спить до самого шкільного віку, та головоломки з конструкторами, навіть комп'ютер - і той виконує функції іграшки, причому дуже різноплановою. Історія дитячих іграшок почалася тоді ж, коли почалася історія Homo Sapiens, оскільки головна їх завдання залишилася незмінною з тих самих незапам'ятних часів - розвивати, вчити дитини, готуючи її до дорослого життя. Безумовно, з тих часів іграшки пережили не один етап кардинального видозміни, вдосконалення, але, тим не менш, їх головна функція залишається незмінною.
![]() Магнітний конструктор |
Основна характеристика іграшок - це їх складність. Це, безумовно, суб'єктивний фактор, але, тим не менш, для деяких віку є багато загальних рис розвитку дитини, за якими можна ділити також іграшки, які рекомендується купувати дитині. Адже складний магнитный конструктор буде зовсім не актуальний для дитини, який зовсім недавно навчився ходити і ще не володіє своїми руками до такої міри, щоб вдало збирати з магнітних кольорових полімерних паличок мотоцикли і автомобілі. |
Для самого раннього віку, разом з теплом і турботою матері, дитині будуть корисні різні брязкальця і невеликі м'які іграшки. Пізніше розмір м'яких іграшок можна збільшувати.
Після рочки слід більше розмовляти з дитиною, а так само поступово вчити користуватися своїм тілом - руками в тому числі. Цьому сприяють м'які іграшки і найпростіший деревянный конструктор - кубики, наприклад. Від року до двох слід удосконалювати навички збирання кубиків і визначення частин тіла іграшок.
Після двох років починається найвідповідальніший період у дитячому розвитку - активний розвиток нервової системи і посилено навчання дитини, пов'язане з тим, що дитина навчається говорити. Потрібно використовувати таку тягу до пізнання інтерактивним навчанням методів поводження з різними іграшками. Процес навчання далі спрощується тим, що дитина сама буде підказувати, що його цікавить. Не слід також забувати про те, що іграшки повинні всебічно розвивати дитину - як фізично, так і інтелектуально, духовно і морально.
Схожі публікації:
Магнітний конструктор - Огляд конструктора на нашому сайті.
Які купувати пазли для самих маленьких? - Важливо розуміти, що пазли для дітей у віці від 1 року повинні підбиратися з максимальною відповідальністю і уважністю, адже дитині деякі з них можуть здаватися складними, деякі не цікавими і т. д.
Іграшки і поробки своїми руками - Творимо і майструємо разом з дітьми.