Історія дитячої коляски
![]() |
Багато речей здаються нам зовсім звичайними, однак вони мають свою історію. Своя історія є й у дитячої коляски. Вона пройшла довгий шлях від візка з величезними колесами, до сучасних моделей-трансформерів. |
Багато речей здаються нам зовсім звичайними, однак вони мають свою історію, протягом якої змінюються, щоб стати ще зручніше у використанні. Своя історія є й у дитячої коляски. Вона пройшла довгий шлях від візка з величезними колесами, до сучасних моделей-трансформерів.
Історія дитячої коляски.
Дитяча коляска - це практично обов'язкова річ у сім'ї з малою дитиною. В той же час це один з найдорожчих предметів, які потрібні малюку та його батькам. До середини 19 століття пристосування на колесах для перевезення малюків не було. У деяких культурах їх немає досі. Жителям деяких країнах Африки, наприклад, набагато зручніше носити дітей на собі, ніж намагатися катати дитину там, де немає доріг. Точно можна сказати, коли з'явився перший транспортний засіб для малюків. Однак достеменно відомо, що в 1853 році в Англії був виданий перший патент на неї. У той час вважалося модним здійснювати прогулянки по вулицях з дітьми. Коляски середини 19 століття були на дуже високі трьох колесах. Прадідом сьогоднішньої коляски можна вважати візки схожі на ті, які ми зараз використовуємо на дачі. Батькам в 19 столітті доводилося докладати набагато більше зусиль під час прогулянки, ніж нам з вами сьогодні.
Перші моделі, які вироблялися в Німеччині, призначалися не для новонароджених, а для дітей старшого віку, так як у них можна було тільки сидіти. Красою вони не відрізнялися, але їх зручність швидко оцінили. Саме тому промислове виробництво стало стрімко розвиватися. У 1896 році каталог однієї німецької фірми, яка виготовляла коляски, вже налічував понад 100 різних моделей. Тоді ж вона перестала бути предметом розкоші. Серед великої різноманітності навіть бідні сім'ї змогли знайти прийнятний їм за ціною варіант.
Цікавий той факт, що в НДР вироблялися каталки спеціально для ясел. В них можна було перевозити до шести дітей у віці від одного року до трьох років. З часом вона сильно видозмінилася. Колеса стали набагато менше. Замість дерева і пресованого паперу у виробництві стали використовувати міцний пластик. Це зробило їх легкими і мобільними. Їх стало просто скласти, щоб помістити в багажник автомобіля або під сидінням в літаку. З початком 20 на дизайн робить величезний вплив автомобілебудування. Коляски набувають гальма, амортизатори і навіть антипробуксовочну систему.
Сьогодні вибір просто величезний. Коляски розрізняються не тільки за кольором і формою, але й за своїм призначенням. Для батьків, які захоплюються бігом, є такі, що зручно котити під час пробіжки. Малюк не відчуває дискомфорту, а тато і мама не повинні відмовлятися від звичних занять спортом. Для матусь, не представляють своє життя без походів по магазинах, є спеціальні моделі, які зручно котити вздовж прилавків і вітрин. Коляски-трансформери без зайвих зусиль перетворюються в автомобільне крісло або перенесення. Вони просто незамінні в сім'ях з малюками. Сьогодні кожен може знайти коляску на свій смак. Виробники помітно постаралися заради зручності малюків і їх батьків.
Схожі статті:
Історія іграшок. - Розвиток іграшок йде разом з розвитком людства. За кілька тисячоліть вони пройшли шлях від каменів, деревинок, кісток і грубо зроблених ляльок до дуже складних винаходів.
Італійські коляски Peg Perego - Прогулянки з маленькою дитиною стають набагато легше і приємніше за наявності коляски. Інакше, як би корисно не було перебування на свіжому повітрі, і скільки б плюсів цих заходів для малюка ми не знайшли, без транспорту вона перетворюється в постійну силове навантаження для батьків.