Огляд методики Марії Монтессорі

Огляд методики Марії Монтессорі Дитину не потрібно примушувати зробити те, чого йому не хочеться або не цікаво, як варіант, потрібно дитині це зробити так, щоб у нього прокинувся до цього інтерес.

 

Багато батьків хочуть, щоб їх дитина виросла генієм і вундеркіндом. Багато з них навіть намагаються щось для цього зробити, і у них це виходить, але є й такі, які місяцями сидять над дитиною, але той навідріз відмовляється займатися. Все це тому що, вони не розуміють основного принципу розвитку дитини.

 

Дитину не потрібно примушувати зробити те, чого йому не хочеться або не цікаво, як варіант, потрібно дитині це зробити так, щоб у нього прокинувся до цього інтерес.

 

Ось на цьому принципі і грунтується методика геніального педагога і вченого Марії Монтессорі. Суть цього принципу в тому, що навчання дітей необхідно проводити в ігровій формі і давати їм можливість виконувати всі завдання самостійно.

 

Для занять з методики Марії Монтессорі необхідне створення спеціальної розвиваючої середовища, в якій дитина захоче проявити себе, показати, на що він здатний, і в якій він зміг би відкрити для себе щось нове, раніше не відоме йому. У дитини повинен з'явитися інтерес до навчання, причому сам дитина навіть не буде здогадуватися, що його вчать, для нього це просто гра.

 

Дана методика заснована в першу чергу на індивідуальному підході до кожної дитини, так як всі діти різні, одним подобається одне, іншим - інше. Дана методика дозволяє розвивати логічне мислення дитини, його пам'ять, мовлення, моторику і розкриває його творчий потенціал. Крім того, дана методика приділяє велику увагу колективним методом спілкування і розвитку дитини, а так само побутовим речам, стимулюють самостійність і незалежність.

 

175.jpg

Монтесорі матеріали для ігор та занять.

 

У маленьких дітей, нема такого багажу знань як у дорослих, вони отримують свій життєвий досвід через ті дії, які самі зроблять або які відбуваються з ними. Вони ніколи не планують щось на перед, вони живуть тим, що відбувається з ними в даний момент часу.

 

Марії Монтессорі використала дуже цікавий підхід до дітей, наприклад при грі з будь-яким навчальним матеріалом, вона ставила два завдання, основну і приховану. Так, наприклад, дитина хоче пограти з кубиками, у цьому випадку основною метою для нього буде побудувати башту з цих кубиків, а прихована мета - це та мета, яку переслідував дорослий, розробляючи ці самі кубики, а саме розвиток концентрації уваги, координація руху, підготовка до якихось математичних вправ. Характерною відмінністю дитини від дорослого є те, що для дитини найбільше задоволення приносить не підсумковий результат дії, а сам процес виконання дії.

 

Олександр
Схожі статті:
Педагогічна система Монтессорі - Система раннього розвитку дітей Монтессорі, гімнастика для дітей.
Тактильний мішечок. ігри своїми руками - Розвиваюча гра своїми руками на розвиток пам'яті, дрібної моторики і тактильних відчуттів. Для дітей від 2-3 років.